Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Retourneren en klachten
Niet tevreden over een product
Je heeft het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je heeft na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar TSSMaritiem zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@TSSMaritiem.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Uitzonderingen retourneren
Artikelen welke niet onder het recht van retour vallen:
- Een product wat op maat voor de klant gemaakt is, hier vallen o.a. alle bedrukte, special custom product en bewerkte producten onder.
- Producten waar modificaties aan hebben.
- Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
- Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
- Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument.
- Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
- Die snel kunnen bederven of verouderen.
- Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.
- Voor losse kranten en tijdschriften.
- Voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@TSSMaritiem.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing met een minimum van 1 jaar. Op gebruiksartikelen zit geen garantie, uiteraard fabricage fouten vallen wel onder de garantie. Een artikel dient te worden gebruikt waarvoor deze zijn ontwikkeld, bij verkeerd gebruik zal een artikel niet onder de garantie vallen. Ook vallen verzendkosten niet onder de garantie en dien je hier zelf zorg voor te dragen bij een retourzending. Print onderstaand "Herroepingsformulier" uit en stuur deze ingevuld mee retour.
Retouradres
TSS Maritiem
Nieuwe Vissershaven 11
8861NX Harlingen
BTW NUMMER: NL001451231B44
KvK NUMMER: 60592893